Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Суспільство
В Николаевской области суд дал три года испытательного срока организатору поджога домовладения фермера в Вознесенском районе. Об этом стало известно из соответствующего приговора Вознесенского горрайонного суда Николаевской области. Как известно, в сентябре 2018 года в селе Актовом Вознесенского района около часа ночи 50-летний фермер вместе с товарищем услышали, как злоумышленники бросили в дом три «коктейля Молотова». Пока жена занималась тушением возник...
Суспільство
У період дії карантину відбулось запровадження послаблення протиепідемічних заходів та дозволено регулярні пасажирські перевезення автомобільним транспортом у міському сполученні за умови перевезення пасажирів у межах кількості місць для сидіння. Відповідно, право проїзду відтепер мають усі категорії пасажирів. При цьому всі пасажири повинні мати засоби індивідуального захисту. У зв’язку з цим, та для зручності користувачів громадського транспорту, надаємо...
Суспільство
2 и 3 июня государственные инспекторы в общем рейде с общественниками и сотрудниками ГУ Национальной полиции в Николаевской области разоблачили грубые нарушения Правил рыболовства. Об этом сообщили в Николаевском рыбоохранном патруле, передает Інше ТВ. Так, 2 июня возле Александровской ГЭС было разоблачено 1 нарушение с убытками на 2700 грн. 3 июня около 04:00 утра были обнаружены два нарушителя, которые осуществляли лов рыбы лесковыми сетями. В сетях нахо...
Суспільство
Международный совет архивов (International Council on Archives) реализует широкомасштабный проект для обозначения на карте мира всех архивных учреждений, хранящих память человечества в архивных документах. В этом проекте участвуют все государственные архивы Украины, в том числе, на карте уже обозначен Государственный архив Николаевской области. Об этом на своей странице в Фейсбук сообщила руководитель Государственного архива Николаевской области Лариса Лев...
Суспільство
Про це йдеться у повідомлені прес-служби Миколаївської обласної державної адміністрації. Станом на 10:00 2 червня в Миколаївській області виявили один новий випадок коронавірусу. Всього зареєстровано 295 підтверджених випадки COVID-19, з них медичних працівників – 55. Одужало хворих на COVID-19 за добу – 23, всього – 178. Померло всього від наслідків COVID-19 – 7.
Суспільство
В стационарах на Николаевщине уменьшилось количество больных коронавирусом, сообщает Миколаївський обласний штаб з ліквідації наслідків НС. По данным штаба, например, на стационаре в Южноукраинске теперь занято не 30% койко-мест, а 20%. Стоит отметить, ранее сообщалось, что стало известно, какая ситуация с коронавирусом в Николаеве и в области 2 июня.
Суспільство
С 1 по 30 июня на территории Николаевской области полицейские будут проводить комплекс мероприятий по профилактике аварийности на дорогах. Особое внимание полицейских, которые обеспечивают безопасность дорожного движения, сосредоточено на выявлении и пресечении грубых нарушений ПДД, которые непосредственно влияют на состояние безопасности на дорогах и приводят к дорожно-транспортным происшествиям. В ходе отработки полицейские будут проводить информационно...
Суспільство
На минувшей неделе - с 25 по 31 мая – в Николаевской области родились 142 малыша – 71 мальчик и 71 девочка! Из них две двойни. Непосредственно в областном центре родился 71 ребенок – 39 парней и 32 принцессы… Самый маленький гражданин, с весом в 750 г, появился на свет в Николаевском роддоме №3.
Суспільство
Первомайский ЦНАП ежедневно в осаде – в последнее время здесь скапливается огромное количество людей преимущественно пенсионного возраста. Об этом идет речь в сюжете ТРК Нис-ТВ. Люди почтенного возраста приходят сюда, чтобы получить справку для возможности оформления субсидий. При этом им приходится выстаивать многочасовые очереди. В полвосьмого утра возле стен местного исполкома толпа людей – все они пришли за справкой. В этот раз возле ЦНАПа собралось ок...