"Звернень стало менше" - Пенсійний Фонд звітує про роботу з громадянами у 2018 році

Протягом 2018-го року в управління звернулося 439 осіб, з них в письмовому вигляді - 129. Це на 30 звернень менше, ніж минулого року.

Про це повідомляє Вознесенське об'єднане управління Пенсійного Фонду у Миколаївській області.

Частіше за все громадяни звертались за роз'ясненням пенсійного законодавства -  222 звернення, щодо виконання рішень суду - 40, щодо перерахунку пенсій, підвищення розміру, визначення права на пенсію - 130, інші питання - 47.

Крім того, управління організувало впровадження "гарячої лінії", на яку з різних питань звернулось у 2018 році 824 особи.

Також працівники Пенсійного Фонду здійснюють виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями. В минулому році таким чином відвідали 31 особу.

Також обслуговування громадян налагоджено через веб-портал, на якому за 2018 рік зареєстровано вже 7888 громадян.

Також читайте: "Шлюб за добу" - сервіс для нетерплячих вознесенців

Підписуйтесь на наш канал Telegram https://t.me/voz05134

Вознесенськ пенсійний фонд
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі