"Не така гарна піца,як її малюють" або Як боротись із нечесними закладами харчування

Сьогодні заклади харчування знаходяться на високому шаблі популярності, однак деякі підприємці цим зловживають. 

Як захиститись від такого роду обману, читайте у даній статті.

Піцерії, суші-бари, кафе, пекарні - всі ці заклади дуже популярні у Вознесенську. Екстер'єр та інтер'єр багатьох з них не залишають байдужими нікого. Однак важливим елементом в цій справі є якість продукту, який продають ці заклади. Сьогодні редакція 05134.com.ua вирішила розказати, що робити, якщо Вам подали страву, яка зовнішньо відрізняється від картинки в меню.

Отже, якщо Вам принесли Ваше замовлення і воно: 

1. Явно не таке, як в меню (за винятком випадку, коли в меню вказано, що можливі відмінності);

2. Якщо у страві не вистачає інгрідієнтів, зазначених у меню;

3. Якщо страва має неїстівний вигляд, неприємний запах або помітно несвіжі інгрідієнти;

4. Якщо страву принесли з суттєвим запізненням(у випадку якщо офіціант завірив, що страва буде готова за конкретний час), то в усіх цих випадках Ви маєте право НЕ ПЛАТИТИ за ці страви і вииагати їх безкоштовну заміну. 

Якщо адміністрація відмовляється замінити Ваше замовлення і вимагає його сплатити, Ваші наступні кроки мають бути такими: 

1. Залишіть запис у Книзі відгуків;

2. Оплатіть замовлення, зробіть фото страви, меню та чека

3. Зверніться із заявою до територіального органу Держспоживслужбиабо до суду про захист своїх прав  як споживача.

Знайте свої права і не соромтесь їх захищати!

Також читайте:ТОП-5 подій Вознесенщини: убивства, підпали, наркотики

Підписуйтесь на наш Facebook

Вознесенськ кафе захист споживач
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі